Sunday, September 19, 2010

4 HARI 3 MALAM

TIMUR KE BARAT


hey.peace ! huh penat .Ya Allah ! penat and ngantok tahap vavi ahh ! kan post yg sblumyer aku ader ckp aku pergi selangor . kajang .ZZZZ. ari khamis kitorg stu family kakak,che amir,ma & pa ,i-ren brtolak dr dungun kul 10.30 law x silap .kitorg naek waja kakak aku sbb wira kitorg ader kt selangor .mmg jaoh nak mmpos arh dr dungun ke selangor . aku x perasan brp kilometer .tp kan aku suke sgt naek highway .mane2 highway .coz highway kite x kan bertembung ngn mane2 muke kereta kt depan .tu yg aku suke . lagi best sbb x der traffic light .straight jer highway nie .no u-turn.mcm2 sudaa kitorg borak2 lam kete . bile dh smpai kemaman kitorg naik haighway .lebuhraya pantai timur . agak2 ko kan , dungun ke selangor brp jam and brp kilometer ? tibe2 kt depan tuh ader tol . first tuh kitorg gune tunai dulu . then , tol yg selepas nye kitorg gune smart tag lak . smart tag x perlu duit . just letak smart tag tu kt dashboard kete and dye akn scan . no more open the window . hehihei :) tp kan yg aku rase pelik , bile ayh aku tekan minyak , kete bunyi berdesing cmtuh . x thu ape ke bnde tuh ..tibe2 lak ank buah aku nk muntah . sediakan plastik . rupe2nye muntahnyer x jadik . wawaa . pkul 2 lebih kitorg smpai kt kl .tp blum smpai selangor lagi .kitorg nk pergi kajang tp salah amik jalan laen .dasyat doe ! bile smpai tol pergi amik jalan laen . ape ke bnde ntah .!hampir2 kne langgar .but we are save ~ huk3 .last2 dpt jumpe jalan laen .nk pergi taman saga emas .umah kakak aku smbil hantar dye skali . kul 4.30 bru kitorg smpai . bile angkut2 brg msuk umah , ader bibik jiran sebelah tuh ckp ngn majikan dye . then jiran tuh @ majikan tuh tnye aku 
"dik-dik , akak ader ?'' 
[ ader ]
"akak watpe ? "
[entah ]

mule2 smpai aku mmg pening giler vavi ahh . x tau nape . mlm tuh aku ,kakak n amir also aireyn pergi kuor jap . amir pergi billion . beli buah apple ,lada ,and pampers aireyn . aku ,kakak n aireyn duk lam kete jer . sbb aku x pkai tudung .coz aku pakai baju tidur jep . kakak aku pakai baju kelawar lengan pendek tp pkai tudung .
tp mse mlm tuh kitorg tido dgn nyenyak . tp yg len sume dh tido . kecuali aku ,pa and ma . duk buat maggi and mee sedaap kt dapor . kitorg tido dkt kul 1 jgk lar .

BARAT KE SELATAN

HUHU. penat . bangun dh la kene marah .wekkk :( . jaoh jugak nk pergi rengit tu . 268 kilometer law x silap . jaoh ! lalu ikut nilai ,n.sembilan ,melaka and so on ~ bile smpai johor jumpe parit2 . yg kelakarnye ader name parit botak !!!! x der nme laen ker ? mmg byk name parit kt situ . parit karjo cthnye . last2 jumpe umah pak ude . kul 1.30 .ko tahu la bebeng !!

SELATAN KE BARAT

balik ke kajang ~ bertolak pukul 5 lebih smpai kul 9 .

BARAT KE TIMUR 

bertolak dari selangor ke pahang . jaoh ! highway ? straight jerp . huhu .kul 1 tgh hari . ZZZZ . lalu ikut tunnel . huhu ! bestt ! dh ler gelap . suke sgtttttttt ! bile nk datang selangor nampak genting highands ats bukit . biler dh balik dungun dh x der . semalam petang singgah umah abg.lif dulu . uhuxxx . tido 1 malam . n pagi td bertolak balik . best la percutian aku nie . ahahxxx . ari nie la aku ponteng skolah . best ! 



p/s :1 : mmpos ko arh !! wekkk .
        2: anset aku ! oke balik ker ?



Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment