Monday, September 6, 2010

aduhhhh sukenye !!!!!

sakit weh !!
aku x tau la aku nie demam ke x .
tp badan aku panas .
ma ckp aku bkannye demam pom .
aku sakit belakang , berat kepala .
tau x berat kepale tuh mnde ?
x yah tau !
aku sakit !!!
smlm kan aku kemas2 rumah .
opssss !!!
bkn kemas rumah but kemas bilik 
aku sahaja !
amir tolong . 
baiki katil ak yg cedera parah .
ma suh aku cabut langsir bilik .
last2 jatuh cicak atas badan aku !!!
arghhhhhh!!!
terkejut aku dibuatnye .
bencinye!!!

love <3

smlm prgi beli baju kurung .
wow ! lining !!
i love it .
ttpi jarang baju tuh .
warne ape ntah .
ssah nk ckp .
harge rm 142 .
so comel !!!
pg sblumye ma ader pergi beli baju kurung tp aku x ikut ah .
ma pergi ngn a.lif .
bile try kt umah , longgar .
warne biru
x muat kain sbb longgar sgt .
adoiii !
last2 mlm td pergi tukar balik kt kedai tuh .
ske sgt2 . wane ape erkk.. ssah nk ckp .
oke r .
nk prgi buat popia lak ngn akak ipar .
choww lu !


Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment