Saturday, September 11, 2010

raya ! raya ! raya !

yeay! raya! ari nie hari kedua raya . semalam x der pape yg best sgt pom hari raya walaopon hari raya pertama . aku duk umah seharian tau x? dah ler ma ngn pa x der . dorg balik kampong !! ma ajak tp aku x nak ikut sbb keluarga ma ramai and aku x suke ngn suasana kampong . kampong kotor la . aku lebih rela duk umah sendiri agi .biar la eh x dpt duit raya byk2 pom . aslkan aku selesa .dah la amir kutuk mcm2 . base bengong tol !!aku ingat nk pergi umah ayh ngah jaafar kt kemasik . umah pak sedara aku .adik ayah aku .umah dye besor doe ~ dah ler ank ader 3 org jer . besar2 pulak tuh . so , kalu pergi umah dye mmg best la . tp, masalahnye ma ngn pa dh pergi lepas balik dri kemaman semalam .huh .pagi td jiran sebelah datang umah .datang beraya . dorg ckp pasal papa (jiran aku ) yg kene bedah hati . papa sakit kanser hati . kakak aku yg tgh practical kt HOSPITAL SELAYANG tuh yg bedah kan papa with doktor2 and nurse laen . ari nie ingatkan nk pergi balik kuantan sbb adik ma aku ader buat kenduri cukur rambut cucu dye . x boleh pergi lagi sbb pa ,kakak n amir pergi kuala jengal law x silap cari sesuatu . x ley gtau! secret.. bosan ! bosan ! bosan ! tp td awek easy mari ngn adik dye . comey gok r .tp pendiam . pendiam ke sombong ??? whatever la ~

Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment