Thursday, October 21, 2010

eii! buekkk ! gelinye aku! menyampah taikkk!

aku mmg menyampah seorang lelaki babak dekat TAGGED tuh !

mmg aku fed up gilerr ngn dye , rezakkkkk ngn dye and mmg aku benci arh dye !

actually aku x kenal sama sekali dye tuh . serius !

tapi , dye adew antar mesej kat TAGGED aku !

mesej dye tuh buat aku sakit ati gilerr ngn dye . gatal siot kau ! base kotor!

gatalllll! eiii! geli lar aku!

HI LEH KENAL KE ? I ABG DUDA UMUR 34 TAHUN..

Ya Allah !

ape kurang ajar, gatal gelenyarrr punyer bab* nie antar mesej aku macam nie!

siall punyer org !

wekkk ! bab* !

dah lar umo 34 tahon!

sebaya pulak ngn abang && kakak aku .

ade hati nak berkenalan konon!

tok kaw!

babakk punyer org !!!!!

nyah kau dari hidup aku babakkk !!!!!




Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment