Sunday, October 17, 2010

love that moment !




 

ahli seramai 56 org ..love that moment ! kitorang mmg suke bergambar ! haha.
gambar nie aku ambik kat fb sbnrnye. fb jurugambar kitorg. pakcik yg tolong ambik gmbr kitorg mase kt sane.
aku rindukan moment nie ! moment mase kite berlatih dulu-dulu ! 
aku sedih sbb taon depan pulak la kitorg bertanding ! aku sayang korg sumer 

satu perkara lagi , aku rindukan wahaii tut tut tut.

*love dat moment !!!! 
<3>

BAIK BAIK SAYANG 


-mr.s-    Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
'kan menghapus dukamu sayang

Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku


Reff:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Back to Reff:




Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment