Saturday, October 23, 2010

tom yam ! hukhak

hukhak ! baru lepas makan mee tom yam. best best best! ape aku nak citer skrg yerkk ? oh yea aku lupe. petang td aku jumpe facebook drum major smk lembah bidong. dah lame aku cri itu budakk ~ budakk tu lah yg menang dlm kategori drum major terbaik smk lembah bidong 2010. so, conclusion ;nothing! aduiihh! boringnye! keje kursus khb blom siap lagi daa~ aku tak taw brp byk perlu buad , sbb minggu lepas aku takk datang sekolah mase ari ahad tuh. cuti brassband larw katekan. hukhak! taw tak, semalam mase aku bukak katalog , aku nampak jam putih yg commeyy! only rm15.90 !! dah order jam tuhh! and pagi td pulakk aku nampak kat katalog caelygirl , ader baju SWISS POLO! auww! warne putih! my favourite color! rm69 jerr. dah order!takk sabar 2 nak dptkan baju tuhh! hari khamis nie dah exam . 28/10/2010. final year pulak tuhh. preparation belom buat lg . takot takot! taon depan dah PMR. aku dah jd budak form3. huhu. taknak citer pasal tuh. nnti aku takot! and lastly, aku rase nak beli handphone baru larw. dah boring la handphone yg aku pakai skrg neyyhh! nak pegi survey dulu ah kat kedai.

suggested brand ; LG ,SAMSUNG , NOKIA & SONY ERRICSON.


Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment