Monday, October 4, 2010

x best laa !

x best laa ! ayoooppp ! nak tukar layout laen pom susah ! macam mane nie? aku dah bosan gune layout BLOG SKINS nie . spe2 boley tolong aku x ?!! please ! sudah agak lame aku tidak "mengeposkan" citer2 hangat.*sorii . tukar warne  tulisan . (hangat sgt ke) ? ahad semalam mcm biase la . 4.30 smpai 6.30 ! latihan pancaragam . mmg penat ! sbbnye minggu depan , hari jumaat dah bertanding ,dear ! kat mane ? post laen kali la aku citer yerkkk. smlm kak hong tanye size baju pancaragam aku.aku jwb je saiz M. sbb, kalo saiz S , nnti kechikk pulakk. aku nie tinggi skit * x bngge*.smlm jugak syikin bg aku sikit kek coklat dye punyer. best jugak. laen kali,ko bagi la lebih sikit tp khas untuk aku taw ! wakaka! ari nie ari yg menyedihkan ! giler siottzzz doe ! aku punyer NASI LEMAK kene curi ! chekpoh ngn edu pom sme. bukan tu jer taw, sblum2 ney air kotak aku ,air minuman aku , air kotak yana skli pom kene cari.ape nasib kitorang ??? ya allah ! mase english , miss raihan pom ikut sekali bincang camne nk balas dendam kt budak2 yg curi nasi lemak tuh. weiii weiii weiii ! stop sini dulu yerkk ! 5 karangan b.melayu blom buat lagi tuh. esop cg nop. skrg, aku dah x buke fb , sbb kene fokus study luh . posting nie pom kadang2 jer la , time free . !!! esok kebudak-budakan PMR exam. do the best yaa (kpd yg berkenaan) hok laen jahat ngn aku tuh, gi mapuh r. 

YANG NIE AKU PUNYER TRUMPET . CASE NO.1

GOOD NITE AND SWEET DREAM ! 
from; miss mylia xoxo
name ejekan abg aku .  
  

Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment