Saturday, December 18, 2010

Babakkkkk

Geramnye aku! Geramnye! Hari Khamis aritu kan, aku pegi kedai SATINNI tempat ma aku order kasut. Sebelum nie aku jarang pegi sebab aku malas, aku boring dan tak berkait langsung dengan aku.As usual, kawan kawan ma aku je yang order dengan ma aku. Thats why aku tak ikot sebab tak berkait dengan aku. Tapi kali nie ada kaitan dengan aku. Sebab aku order kasut. Nak pakai wedding Kak Intan Marliana nanti lah. Aku order seminggu sebelum hari Khamis tu. Bila ma call sebelum datang kedai tuh, diye cakap barang yang order dah sampai.Bile datang sane, kasut yang order tuh tak sama apa yang aku order. Aku punye kasut tuh cael deon punye bukan SATINNI tapi satu kedai je lah. ISHHH. Susah nak explain!!!! Punye lah diye cakap dah sampai,bila datang sane lain pulak kasut yang aku order. ARGGGHHHH! B*** !!!! B**** eh! Geramnye aku!!!!! Mase tuh,aku nak bagi penyepak rase kat diye! S***!!!! Lembab!!!! HAHHHHHH! Eh, perempuan indon! Nape kau nie lembab sesangat ,hah?!!!! GGGRRRRRR!!!! Terpaksa lah ma aku order balik!!!! Dahlah cakap ma aku silap bace no. kod kasut!

STOP HERE! Aku rezak dah nie

Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment