Tuesday, September 20, 2011

Bie xD

Natang guh a** bangang! Malam aku call diye nak tanye pasal bf aku, tapi diye dok tahu ape bende pom pasal bf aku. Owoh, mu a** takkan sutir habuk mu dok tahu pasal diye, mu kan member diye. Best friend diye pulok tuh. Mula aku ngn yana duh gaduh ngan a** pastu aku kate ke dye, "a** , mu ning op, beruboh doh sekarang. Siyes ahh." Dye kabo ke aku, "bakpe akunye, mu ow, lepas mu couple mu dok layan doh aku". Ish bangang a** ni, dye dok anto mesej ke aku, kate aku pulok. Mapuh mu aa eh. Patu mase lepak kat sekolah maren, napok usop norick lalu depan koloh. Ingat nok panggil diye, tp malam tu diye anto mesej dok leh berenti kat sekolah, sebab adik diye takboh berenti. Malu, sebab muke berjahat. Haha. Lawak lawak! K ahh. Bye, miss u bie!
Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment