Tuesday, November 22, 2011

Lapar

Its time to eatttt!! Lapar la wei. Banganggg! Jom g MCD! Hahak. Kul 1.30 ekgi nak g ngn Yana Madi and Syikin Adnan. Dah lame tertunggak and postpone kang kite punye outing nak pegi MCD. Ye lah, sekarang dah masuk musim hujan. Huhuk. Tengok kat luar tu, hujan lagi. Camne nie nak pegi MCD. Aku dah lapar der nie. Lapar sesangatttt! Aku nak citer pasal anak buah aku yang lelaki tuh, eiii. Menyampah tol. Geram jer aku tengok. Dah la ambik laptop aku, nak ambik c3 aku pulok. Aku baham kangg baru taw. Harap ade orang je kat sini. Kalu dok aku maroh lame doh. Btw, bosangg giler aku duk umah time cuti sekolah nie. Ape yang aku buat just duk umah, lepak and tengok sea games. Sekarang nie sea games dah nak tutup tirainye, soo, takley la nak tengok sukan lagi. Lebih lebih lagi sukan Bowling. Yang aku minat sangat tuu. Aitu kang, mse hari raya haji, aku pergi Mesra Mall pegi maen bowling. Nak kate takder orang kat Mesra Mall, nampok ramai jer orang. Sekarang tak kire mase op? Hahaha. Aku pun pegi la cakap saiz kasut bowling untuk aku. Tapi kan, kasut yang aku terima tuh, tak berapa elokk. Koyak! Lol! Aku banyak kali pergi tukar kasut. Kakak aku sokmo gi gelak. Lantak aa. Yang best, aku dapat maen untuk 2 orang. Abang ipar aku taknak maen, sebab dye kate, tangan dye sakett. Hahak. Soo, aku abeskan game tuh. Yang paling best, aku usha oranggg! Tapi yang ter-best sekali, aku diusha oleh orang. Dah la hensem giler, aduiii. Best best best. And aku rase malas la nak taep banyak banyak, sebab aku dah bosan and malas. Sesape yang kenal aku tuh, mesej la aku eh. Aku bosan nie. Jangan lupe taw, mesej aku. Aku nak mesej ngn mu orang, HUAHUAHUA. Okay tak ayat aku?
Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment