Thursday, October 14, 2010

penat !

ari nie dah hari khamis eak. pejam celik pejam celik. kejap jer . x sedar aku dah nak bertanding sabtu nie. bertanding pancaragam. kali nie aku nak cerita pasal kejadian semalam. kelmarin. kelmarin sekolah aku ade sambutan hari raya. best giler ah tataw nak cakap ape. i'm utter yesterday . tapi sekarang aku nak cerita segala-galanya. semalam pancaragam. post sebelum nie aku dah cakap pancaragam sekali ngn sambutan hari raya kat sekolah. so, macam tue la x de pape yg best. malu ade arh. abis sume orang tengok . satu sekolah ! malu bukan sebab laen tapi aku malu sebab step kaki tak sama. hampeh betol . satu band nie la. x ley nak salahkan org laen dah . hari nie lak latihan pancaragam pagi . mula-mula pagi tuh ambik instrument bawak masuk bilik kuliah. sebab cikgu hong suruh kitorang sumer tengok video brassband sekolah-sekolah laen dulu. so, lame-lame boring gak. bile sampai brassband sekolah kite yg semalam punyer tuh , kelakar giler ! x mampu aku nak citer ! hahahaha! pastu , lepas rehat kitorang baru start pancaragam. kebetulan cikgu hong suruh buat kat asrama baru. sebelah pulak dengan surau. sebelum nie kitorang penah buat kat asrama baru , tak de ape-ape pom yg jadik. cume ari nie , ade org marah lar , kutuk-kutuk lar. kalu nak marah , jumpe cikgu asiah sendiri lah. sebab cikgu asiah sendiri tak marah kitorang buat kat sane. kitorang terpaksa. nak buat kat padang, padang basah. nak buat kat mane lagi ? cube ko pikir ?! esok dah nak pegi terengganu . kalau x buat ape-ape persediaan kitorang taw tanggung malu. ko tak kesah , tak pikir sume tuh.korang pikir korang punyer masalah jer. kitorang ? nak marah tuh agak-agak la . taw tak ? semalam raye , aku jadi photographer taw!!!!!!!!!!!!! yahooo ! aku tolong ambik gambar orang gune dslr kwan miss raihan . sony punyer taw ! miss raihan sbrnnye yang suruh aku ambik gambar tuh gune dslr . suke! so, skrg, aku kene save money dulu ah nak beli dslr. DSLR NIKON D 5000 punye rm 2,500 , taw ! mahal tak ??? murah kan???

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

emm ..
esok dah pegi terengganu . kejap je kan hari jumaat ? debar! takut aizek kalah !


BAA BAA BLACK SHEEP
THIS OLD MAN
MARY HAD A LITTLE LAMB
AIZAT-HANYA KAU YANG MAMPU (3 ORG JER)

Nie la lagu yang kitorang sume kne maen .
so , sampai sini dulu la erk . wokeyh ! bye ~
jangan lupe facebook aku !
INTAN EMYLIA NATASHA ! add yer !


Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment