Tuesday, October 12, 2010

event tomorrow with marching !

ADOIII ! x best la. x bestnye esok. jamuan raya sekali ngn marching band ! auuwwww ! mmg giler siot! aku nak sambut raye x leyh. menyampah betol ! ade ke patot buat persembahan depan org ramai. memang tertekan aku gini !dah la pagi-pagi pukul 7.30 kena ade kat padang. pakai tiztops lak tuh.skima la pulak. sambutan raya pakai baju tiztops. entah ape ape.! petang tadi kan, balik ngn cikgu hong : A.k.A kak hong . tak de org nak ambik . sume keje ! balik belajar ! sibok sumenye ! esok kene bwk baju kurung gak la, selepas abs pancaragam. bukan pagi esok jer taw , tp petang pom kene mari latihan . its should be because the competition is around the corner. ari sabtu nie dah. eii ! tadi kan mase marching , aku salah lagi ! aku silap ! masalahnye org x mari . aku saloh ambik tempat laen. mmg malu giler ahh . mujur x de yg marah .sbb nye kalau dorg nak maroh pom , dorg x kan berani . haha . aku tak taw bakpe. maybe dorg pom kene marah gok . tadi pom dorg x pakai kasut .kene marah gop . u all takde hak nak marah akue. wekk :p . pe agi nak ckp erk ? rasenye x der dah kowt. minggu nie aku bz gop ar. pancaragam pancaragam and pancaragam . x de bende laen buat mase skrg neyh . ari jumaat nie pegi terengganu . yahoo ! yeayy ! oke la. khamis malam kowt buat post baru . gud nite all ~ sweet dream .

full stop :)

Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment