Saturday, October 9, 2010

SAYANG AWAK SANGAT SANGAT

hye sumer . dah lame x dgr citer aku kan ? haha . merepek betol aku neyh ! *guraw-guraw.tengahari td kan dah post entry . huhu. ape eak nak citer skrg neyh ? ermm , petang tadi kan , hujan kilat ! eh jap . kilat hujan ke hujan kilat ? betol ke ayat aku neyh ? kalo x betol , korg tolong betolkan eak . hehe . mase kilat and petir tuh kan , dasyhat giler . FUHH ! seram . kebetolan mase tuh aku tengah mengadap lappy neyh . takud aku dibuadnye . x sempat aku nak shut down laptop neyh. aku terus lipat laptop camtuh jer. takud kene kilat nanti . huk3 . ptg tadi an , lepas hujan ,kilat and petir sume dah surut , aku nk online facebook . so , cam biase la , cocoh ( bahase terengganu ) broadband tuh . tibe2 aku tersalah tekan delete software broadband mase avg antivirus tanye. mmg kepoh aku mase tuh . nak nanges , air mate x kuar pulak . aku berdoa jer mase tuh . tetibe , aku jumpe la ape entah . x ingt . so , dah boley gune broadband . naseb naseb. hari ini adalah last day , aku post entry bagi minggu neyh . sebab minggu depan aku x layan internet. aku sibuk. latihan pancaragam.dan aku malas nak layan internet kalo hari sekolah . nnti an aku akan khayal . noe noe noe !! aku nak fokus study . because, week after tomorrow will be a examination . lepas balik dr bertanding pancaragam . ermm , susah susah ..aduyaiii ! esok sekolah doe ~ malas nak pegi !!!! malas nak belajar . harap2 x belajar langsung ! AMIIN . untuk tajuk kat atas tuh , aku sebenarnye rindu sangad sangad *sengal* kat kawan2 lame aku mase aku form 1 dulu . aku rindukan korang sumer. time kite tukar-tukar novel same . hantar-hantar surat layang and semuanyer same -same larh . rindu korang! biler pulak eak kite boley bersama . rindu korang ! syakirah , syikin , munira and so on . huhu .:(
Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment