Friday, October 8, 2010

ari nie an balik chendor, kuantan. entah la best ke tidak. sedih pom ade taww !mula2 sampai sane kan , aku tido jap ngn aireyn duk sebelah . dah namenye mengantok, nak wat chamne lagi an ?! so tido la . bile dh bangun tu kan , panas giler ahhh ! geram aku !! x per la , kejap jer tuh panas ~ then , mse org sume pegi solat jumaat , aku dpt tgk "CINTA KIRANA" . auww ! best jugak . -GALANG- yg hensem ! hahaha :)) . pastu tgk astro arena jap , tgk perlawanan achery ( memanah ) , MALAYSIA kalah lagi doe ~ ermmm . .:(  taa pe la . pastu kan aku nak pegi mandi dlm bilik air. bile aku nak ambik seluar aku , aku punye bedak peket tuh jatuh ! ya allah !!!! aku kehilangan bedak itu ! mmg aku sedih giler ah. pastu kan aku dapat tgk kaisara . ank kpd sepupu aku. comey budok tuh. x smpt nk ambik gmbr dye . kt sane ade khalisya , aireyn(ank buah i) ,si kaisara tuh and ade budak baby sorg agi . then, mse balik aku duk diam2 jerp ney . tp kan tibe-tibe aku nampak satu bas TRANSNASIONAL . bas tuh kan tinggi dr kete aku , so dye nampak la ape2 yg kite buat kt dlm kete an ? so , mse tuh aku tgh pegang laptop maenan aireyn . then , aku nampak makcik yg duk dlm bas tuh tgk aku . dye pikir aku nie suke sgt kot maen maenan budak2 . ahaxxx..so , aku wat derkk je la .then depan , depan ,depan dye tuh ade sorg budak laki . tak tahu form brp atau still belajar kt kolej ke . then aku dgr ma ckp bas rosak ade lagi .-- bas yg berlanggar mse kitorg pegi td-- .pastuh an first tuh , aku ingatkan budak laki tuh dye tgk kat bas tuh . mungkin penting bagi dye kot .kot kot ! then , aku x care dah pastuh . then , kat depan tuh ade traffic light . normal la tuu kan.  aku pom dgn tak sengaja tertengok la kt bas budak laki tadi tuh . ya allah !! serius ? dye pandang aku ! aku pelik gak . mase aku pandang dye tuh , dye tuh pusing kat laen . alamak mamat ney . ! tp tgk gaye dye , macam hensem jerp . ya allah , kalu dye tuh milik aku kan best ! :)) . bile la aku boleh jumpe dye balik erk ? rindu la samaa budak hensem tuh ! i'm fall in love at the first sight !><3>skrg , aku rase aku dah lame single mingle . aku jeles tgk org kapel . tgk pakwe org tuh hensem , tgk org ney hensem . mmg aku jeles sgt2 . mmg aku perlukan seseorang dalam hidup aku sekarang . now ! sape calonnye ? aku nak yg hensem , jujur kt akuee . lg bagus kalau lelaki itu budak2 di sekolah aku . boley laa tiap2 hari akue jumpe dye . an an an ??? haha . kalau aku trpakse kapel ngn org laen , nasib la tuhhh . tp an , kalu menyampah sgt mane2 lelaki , lebih2 lagi yg x hensem tanye aku sama ada aku nie dh ade pakwe ke blom . eh tolong laa . aku x berminat nk layan ko . ko x hensem . ahaha . padan muke ! wekkk .oke la  ~ daa dulu eak . 
* i love u boy*

Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment