Sunday, November 7, 2010

mc d and kfc !

ape yg best sgt ek semalam ? haha . pegi kfc dherrr ! celebrate birthday akuuuu ! abg , k.ipar && their daughter and sons . pagi tuh ingatkan nak pegi mcd . beli nak order makanan , my sister in law nak pesan ayam include the burger la kan . pekerja dye ckp , ayam out of stock ! its mean ayam kul 11 baru sampai . haprakkk ! taikkk btol ! dah tu , kuor la. pegi kfc . btw , mase bratur tuh takk ramai pom . boleh bilang jee . pesan tuh pesan nie , pegi la makan kt atas . ramai jugak pagi tuhh . biasalah , hari minggu . . ade budak smasid , budak2 hostel skola laen . mase nak dh habis sume makan tuh kan , kitorg turun la bawah . nak pesan 1 kotak lagi . tibe2 aku t'nampak budak sekolah aku . budak laki 2 org. yg sorg tuh syafiq kelas 2 int 5 law tak silap sorg lagi aku tak perasan sbb takkk nampak muke dye . tak pe , thats not my prob .      :) balik tuh , pegi singgah umah k.long . its too personally untuk aku ckp kat korg sumer pasal dye . sori ekk .  =) 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

malam tuh easy beli mcd pulak dahhh . byk jugak dye belanja semalam . haha. btw , aku makan jeee ! asalkan ade org belanjaaa .. 

ari nie aku takk datang sekolah wehh . malas + boringgg + x belajar = ?

esok rasenyew malas gak nak pegiiii ! boringgg siotttttttttt ! tak belajar tuuu memang , but cikgu nak bagi kertas . malasssss!


p/s : nape ko senyap jee skrg neyhh ? menyepii jeerr . takkan kau marah aku koottt. aku takder wt salah pom kat kau.. kau selalu ckp kau bz . last kite msg pom minggu lepas . ke handphone kne rmpas ngn kapten asrama ?



Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment