Monday, November 8, 2010

sekolah = ?

sekolah ? bapakkk taikkk ! boring ! ari nie lagi sekali aku tak datang . pagi tadi bangun pagi beb . awl  sgt2 . 7.30 jee . HAHA .amik air smbhyg , masuk bilik . duk baring dulu ats katil . tibe2 aku tak sengaja (hurmm, sengaja lah ) balas msj kak wani (kakak angkat ). HAHA . bangun tuhh duk solat lu ape2 pom . tengok bateri handfon , 0 bar dah . gi on laptop , terus charge . aku gune usb la ngokk ! :D 

Tetibe aku terdengar pa duk marahkan aku kat ruang tamu sbb aku takk pegiii sekolah . nyesal babi aku takk pegiiiiiii sekolah ari nie . nyesall ! kalu aku pegi sekolah tak de la kne marah camtuh . so , aku duk dlm bilik , wat bodoh jer la . pura pura tido . sambil 2 tuu duk mesej ngn kak wani . dye ckp , nak pegi skolah kul 9 . bagus bagus bagus ! i like itt ! 

Ari nie aku jumpe url omegle.com . spe 2 blom tahu tuhh , try la bukak omegle.com . jumpa clipboard omegle kat fb Nana . ape lagi , aku terus chatt ngn sial sial dalam omegle tuhh . (kasar bahasa aku kan ) . mmg kasar . sbb org 2 dlm omegle tuh kurang ajar . taikkkk ! HAHA .

Ari nie aku duk mesej je memanjang . memanjang ! drpd pagi sampai petang , sampai malam kott . biasalahh org tak de pakwe . org single mmg camtuhh . nak mesej ngn sape lagi , mesej jer la ngn kak waniiii . love you !!!

babe , ari nie aku dapat tahu dr Sharey aku punye result terukk jugak . mmpos la aku kali nie . camne neyyyyy ??? takpe lah . esok nak pegi sekolah . nak tengok result aku guna mata aku sendiri . :(


Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment