Tuesday, November 30, 2010

Oh Yeah! Minggu lepas aku gaduh ngn abg akuu. So, camne entah mase malam tuh dye gune laptop aku, aku pegi tegor dye.
Aku : Mir, kite kuor tak malam ney?
Amir: Tak. Nape? - pandai jugak kao balas eh - HAHA
Aku : Nak suh beli software Windows 7.
Amir : Esok lah.

Kejap je aku gaduh ngan dye. Patu baik pulak. Tak au bende kali! Huhh.

Patu , mase ari SABTU petang , dye pegi kuor. Act, ma suh pegi beli toothpaste. Kasut dye jemur sebab basah ke ape entah. Patu dye suh lah aku. Cakap

Amir: DIK, Lau ujan nnti tolong angkat kasut orang eh
Aku: Hurmm.

Pegi dalam jam5 gtu lah. Bile dah balik, jam 6.30 baru sampai. Padahal bukannye duk dalam pendalaman ke ape. Bukannye jaoh sangat. Patu, ma aku call suh dye balik cepat. Petang tuh dye kena balik rumah sewa lah, sebab AHAD tu dah start exam. Jadi mase my mom call dye tuh, dye cakap dye tgah cari barang lagi. Bila dah sampai umah, nampak dye bawak sekotak KFC. Patu dye bagi kat aku."Makan lah"
Pelik jugak. Dye tu jenis kedekut. Terkejut jugak aku mase dye cakap camtuh. So, aku pegi dapor. Makan je lah. Bile dah kenyang perot, aku pegi kat my mom. My mom cakap

'' Suruh amir beli ayam KFC ke? "
" Tak lah. Nape?"" Dye cakap, adik yang bagi duit kat dye suh beli.
" Eh, jahat sungguh lah. Bile pulak orang bagi duit kat dye. Dah dye bagi tadi , makan je lah."
Dye nak cover lah tuh ma. Tak nak bagi orang marah kat dye sebab balik lambat sebab pegi jumpe awek.

HAHA. Btw, thanks la sbb awk bagi kat sye KFC tuh. Haha.

Owwhh. Lupe lak. Hari nie lawan chess. Mula mula Faris ajok. Mula tuh dok reti lah nak maen game dlm FB . sebelom nie aku jarang maen game lam fb. So, bile dah lame2 best pulak. Enjoy the game. Faris sokmo menang. Mane aci gitu. Katok kang! Esok lawan agi eh. Patu, lawan chat ngn muhd haziq. Budak jb. Ermm. banyak seri lah. Its okayy.

Ari nie group kat Friends 4 eva kat Fb ajok wat makan makan kat MCD khamis nie. Harap2 abang aku balik lah dari kolej, boleh antar aku. Lol!

Ape agi eh nak cakap? Dah ar tuh. Boring lak. BBye!

LOVES!

boring !! ^_^




Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment