Wednesday, December 1, 2010

PENING! -_-



Huh! Huh! Huh! Susah lah! Mane la orang pandai bab bab kapal neyh! Abang aku tuh, dye duk kemaman. Semalam call aku lagi, mesej aku lagi suh search maklumat pasal " Pasaran Persaingan Untuk Kapal Tangki". Eh. Hari nie nak dekat berapa jam aku duk search maklumat kapal tangki kat google. Satu habuk pom tak dapat. Nape la buad susah susah kan orang. Kite kan ade roomate kat umah sewa. 10 orang kott lau tak silap aku lah. Entah entah lebih dari tu. Kawan kawan dye takkan satu pom tak de laptop,internet. Cakap budak kolej. Baik baik aku duduk senang senang, kena buat kerja untuk diye. Diye cakap hari nie nak. Diye suh aku search kat google patu copy & paste and send terus email kat dye. Pening dah kepale aku sekarang neyh. Nape tak balik Dungun terus je?! Patu pulak, duk call, mesej aku banyak kali. mane la aku ade kredit nak balas. Dah la kredit expired sekarang neyh. Tak macam dye duk topup sokmo kredit. Tadi aku tanye si Arif, classmate dye kat FB lah, ARIF sendiri tak tau tajuk tuh masuk ke tak dalam exam. Dye sendiri belom buad nota. Patu, si ARIF pulak suh Amir datang umah sewa Arif.Aku cakap tak berani ahh nak cakap kat Amir.Nahh. Aku pegi tanye ARIF macam lah aku nie yang ambik exam.Pe lah!

Patu kan, ari nie ade dua orang wireman datang umah aku. Nak pasang kipas. Tiba tiba mase dorang tengah buat kije,aku shocked sebab pasu hiasan dalam umah aku tuh pecah. Kes wireman yang sorang tuh lah. Tak hati hati betol time buat kije.

My mom cakap : Tak pe lah, murah jea.
dalam hati aku pulak : Nape la cakap gitu. Kan mahal hargenya. Suruh lah dye ganti. hurggh!

Eh, aku lapar lah! Nak makan! Hurmm. BASKIN ROBBINS nak? Auww! Bestnye!
Tak pom, SNICKERS. My favourite.
CADBURY ke.
Hah! KITKAT ade lagi. 1 lagi kat dapor tuh!








Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment