Saturday, November 20, 2010

headache . its suck -__-

Headache . pening . pagi tadi bangun kul 4.30 jap , patu jalan tuu huyung hayang mcm org mabuk . siott! patu , masuk bilik check phone , delete msg inbox yg tak penting . delete picture yg x berkenaan . sambung tido balik . :'( 

Ngantokk giler giler ! malam tuh , nak msg ngn yana mlm tuh tarikh kredit luput pulak . kak wani punyer sim card tuh x pax punyer . semalam , duk msg ngn kak wani ngn yana . tp yana kejap jer , dye charge hanfon . almost msg aku ngn kak wani larr .     :)

Semalam , kakak sulong aku ngn wani , ank buah dtg ngn jiran dye kot . ade budak politeknik sorg . laki . x hensem . kah kah kah . =)    ~/~  | Petang tu x taw nak buat ape dah , duk fb jer . fb & tinggal cmtuh jer . 

Line pulak tak dok . siottt ! super lmbab lar maxis broadband nie !!! Esok abg aku ajak pegi Muzium Negeri . nak pegi , tp takott pening , aku mmg camtuhhh . kne pikir banyak2 kali dulu . 

Eh , dah nak hujan . aku out dulu eh . nanti kilat . raining cat and dog is around the corner .

Suck -_-


Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment