Friday, November 19, 2010

Hello Friends =D

Say hye to all my friends . Salam . i'm here nk mntak maaf kat semua pembaca blog emylia niey , sbb berkurun-kurun lamenye emylia  x kasi u all makan . kah3 . sorry , babe ! aku sbnrnye dh lame x update blog ! What The Fuck -_-  | Tertekan giler aku sebelum nieyh ! nak post entry , tamat cuti sekolah , x boleh , nak post entry Hari Raya Aidiladha , jugak x boleh . abiss sumer ah , x boleh . nak online facebook , tagged , twitter , frenzy fm ,etc pom x boleh taw . korg tau apsal ? Mase abg aku nk bayar bil sabtu lepas , pekerja maxis nie x mntak no telefon sim card . dah tu nak bayar ikot mane ? Ikut nama mama aku ? hurmmm . :'(

Now , time untuk bercuti , berfoya-foya , jalan ke sana jalan ke sini . alaaa ~ bestnye . akuu ? 10:12:2010 nie dh start tuisyen for Pmr taon depan . sedih sedih . tp tusiyen tuh hari Jumaat jer , dan matematik saje . aku mmg down la kalau matematik . subjek laen pom same jugak .

Okay , semalam  aku dah start bukak internet jam 8:10 malam . aku pom dah start tulis-tulis cerita panas kat blog . tak sempat aku nak post , abg aku rampas gitu jer laptop akuu ! katenya nk bukak ceramah Ustaz Azhar . hurmm . dye tu kan , buat pelik jer. 2, 3 hari insaf , lepas tuh jahat balik . apa daa ~ jahat tuh , bukan bunuh org ke ape , cume x smbhyg gtu lar . :'(

Selamat Hari Raya Aidiladha semua , walaopom dah terlambat . ape kes nie ? Hehe . kat atas tuu kan ade sbb2 nye . Pagi raya tuh , aku bangun lambat agi . dlm pkul 8 camtu lah . aku check biar semua org dh pegi smbhyg raya , baru lar aku kuar . :D

Patu , kul brp entah , cousin aku dtg ngn mak ayh dorg . Intan Marliana dan Sarah Murniati . sorg tu keje , sorg agi bljr . sorg agi takk dpt balik , blajar kt Ireland . aku x pernah agi nampak yg sorg tuh . kak Intan puyer wedding 25:12:2010 nie . auww! tak sabar sabar nk pegi dye punyer big day ! :)   .. Kak Intan suh aku pakai baju warne pink . tak der pink , putih atau merah . hahhh ? aku tak der baju yg warna mcm tuhh ! tapi , ma aku ckp , dye nak belikan aku baju pink+putih , mesti cute kan baju tuh ? Kak Intan jugak ajak bergambar . gOOd ! i love it ! Tak sabar sabar nak pegi ! 

p/s : cuti cuti belajar 


Terima Kasih Daun Keladi :)

No comments:

Post a Comment